måndag, februari 15

Blogga blogga blogga

Tjenis, nu tror jag fasen att jag suttit framför datorn i stort sett hela dagen. Förutom när jag tagit paus och gjort lite nytta. Jag fick gjort en blogg till gubben i alla fall. Fast den är ju långt ifrån färdig. Men något kan han väl göra själv, den lilla grisen.

http://herrgustavsson.blogspot.com/

Jaha, nu mår jag lite illa med, tror jag gjort det hela dagen. Kanske är på grund av chokladbollarna. För gravid är jag ju inte i alla fall (kollade mig förra veckan). Och på onsdag är det GYN igen. Jag börjar bli riktigt less på alla dessa undersökningar och operationer, operationer på grund av undersökningar. Det börjar kännas för tungt. I det läget funderar jag ju på om jag inte bara ska skita i att gå till läkaren. Jag har ju inte ont. Inte just nu i alla fall. Men sen vet jag ju inte om cancer på livmoderhalsen gör ont, men det är en risk som jag överväger fram och tillbaka, dum som jag är.

Och som i vanlig ordning så slutar alla liknande typer av tankar med att jag tycker synd om alla som skulle förlora mig om jag skulle dö. Så jag gör mina måsten, för alla andras skull.

God natt världen. Hoppas ni gillar min nya layout på bloggen.
stor kram till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy