måndag, februari 22

Letar film

Nu tror jag att jag har sökt i varje vrå på Wilda Webben, men hittar den inte. När jag var liten såg jag en film, vet inte vad den heter, vet heller inte vilka skådespelarna var. Allt jag minns är en liten del av handlingen. En ung mörk kille lär sig karate. Han blir skjuten, men fångar kulan med tänderna. Sen när han snurrar med armarna så ser det häftigt ut. Det blir som när något rör sig jättefort. Han får flera armar ser det ju ut som. Men något mer minns jag inte. Han möter en mästare i slutet. Så jobbigt när man vill se en sån film igen, men inte vet vad den heter. Då har man ju inget att gå på.

Jag har kollat alla dom kända som Bruce Lee, Jacki Shang och några fler, men hittar den inte...

SÅÅÅÅÅ FRUSTREEEEERANDE!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy