onsdag, februari 24

Onsdag, Studiedag

Onsdag i dag. Av någon anledning så ser folk fram emot helger. Jag förstår inte varför. Själv fasar jag för helger, för det är då jag måste gå hemma med X:et och tråka. Och alltid är det något som gör att jag blir irriterad på honom. Nä, då älskar jag måndagar hellre. För det är den bästa tiden på veckan, för då har man 5 långa dagar på sig att umgås med sina vänner och smöra för lärarna. Ha ha, är inte det roligare än att sitta hemma i ett fängelse?
VÄLJ SJÄLV!




Men nu då? Jo, vi fick ju studiedag i dag. Men matten är jag klar med när som hellst har jag märkt, så att skynda på med den har jag ingen anledning till. Fast jag skulle ju läsa en engelska bok. MEN ORKA BRY SIG OM DET DÅ!!!!!!!


Jag fick köra L till dagis i dag på bobben. Han är så redig. Och det är sällan jag har tid att stå och titta på honom när han tar frukosten själv. Varje dag är det något nytt han lärt sig. Och mitt hjärta smälter varje kväll. Det var inte länge sedan han lärde sig säga god natt på flytande svenska.
Godnatt Mamma säger han med nappen i munnen och filten uppe vid ansiktet. GUD VA JAG ÄLSKAR HONOM!!!! HAN ÄR MITT ALLT!

1 kommentar:

  1. Hej gumman!!

    Tack kul att du tyckte den var fin.
    Ja den svarta passar dig verkligen men kan förstå att du tröttnar. Man vill ju göra om hela tiden nu när man lärt sig tycker jag!

    MÅSTE BAKA IDAG!!! Men har ingen lust, får ta mig i kragen!

    Men vi syns imorgon och plugga inte ihjäl dig nu!!
    KJAMIZZZZ

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy