fredag, februari 19

Städat har jag gjort..

Ja du, detta har varit ett "Stanna-Inne-Och-Städa lov som jag inte alls skulle dra mig från att ha... minst varannan vecka. Fast det är konstigt ändå, vi har ingen fungerande dammsugare, ingen sopkvast och inte fan går jag och torkar golv med en mopp heller. Så vad har jag gjort i 2 dagar när X:et har jobbat och pojken varit på dagis? Möblerat om har jag gjort. Pojken har fått ett skrivbord i vårat datarum, efter som att vi ofta sitter vid datorerna. Så nu kan han sitta med oss, och grejja med sitt. Lego eller måla eller vad han nu kan göra där. Fått lite ordning på ställen som aldrig i sitt liv skulle gå och plocka på om man absolut inte varit tvungen. Det känns lite som att "var sak har fått sin plats". Kanske lite onödigt nu när vi ändå ska flytta, om det nu blir så. Jag går ju omkring och ältar allt. Går igenom hela arkivet av minnen. Allt svek och lögner, men de som är bra kommer oxå upp i bland. Fast jag överväger en hel del.

Nu har jag bett Honom ta med sig pojken till sina föräldrar, eller någon annan stans för en kväll. Bara för att jag ska få vara ensam med alla tankar. Där ingår ju en städning, det är väldigt bra terapi har jag märkt dom senaste 2 dagarna.

Nu ska jag kika lite film.
Ha det bäst....

1 kommentar:

  1. TJENIS PENIS!
    Fan gumman låter inget kul med alla tankar!
    Men vi får prata i skolan, om du vill. Kankse inget man sitter här och drar upp.

    Eller hur städning mår på nåt konstigt sätt bra utav. Hahaha du börjar bli som jag och D!!!
    Din förvandling har börjat hahaha.

    Skönt att han tar pojken över kvällen i allafall så du får lite ledigt!

    Ta hand om dig så ses vi imorgon!
    SKOLA YEAHHHHHHHHHHH

    Kjamizzz på dig!

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy