onsdag, februari 24

Jag älskar mitt barn

Min L är det sötaste som finns på denna jord, men det är ju en självklar sak i mina ögon, att varje förälder älskar sitt barn mer än något i denna värld. Men självklart finns det undantag. Puckon som inte ser sina barn som barn, utan som utmanare, eller idiotiska avkommor som man ångrar djupt. Men detta är ingen anledning till att behandla sina barn som skit. Detta är ingen andledning till att inte visa sina barn respekt. Jag blir så förbannad varje gång jag tänker på den mor som lät sitt barn bli utnyttjat och slaget av hennes pojkvänn. Jag skakar när jag tänker på hur hon tillsammans med honom band fast den lilla pojken på en stol och damsög honom, grävde ner han i snön och allt vad dom nu gjortde mot den lilla pojken....
Nä, jag älskar min son, mer än allt annat.
FY FAN FÖR ER SOM AGAR BARN!!!!!!


2 kommentarer:

  1. Men gud sluta tänka på stackars Bobby, han har det bättre nu än han någonsin haft det. Men håller med dig både morsan och hennes gubbe skulle jag gärna banka på lite, eller ta tå för tå eller nåt.

    LOTTA!!!!!!!! hahaha jag vet inte men irreyterande när man vet att man har fler besökare än den visar.

    SKOLA IMON!!! Sk abli gott!
    Ha det bäst nu så ses vi imorgon kRAM

    SvaraRadera
  2. Håller med dig fullständigt! Jag brukar lyssna på denna låt då och då. Den säger en hel del om hur man ska förhålla sig till sina älskade barn. Att respektera sina närmaste är något många verkar glömma bort idag.
    http://www.youtube.com/watch?v=PlmIjILyMcw

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy