måndag, april 4

Boring TV!

Jag kan erkänna att jag aldrig varit någon TV människa, men, den senaste tiden har jag blivit helt inne i TV på kvällarna. Speciellt Big Brother. Jag förstår inte varför ajg sitter och tittar på de. Tycker nog att det är kul att stänga in människor och se hur dom psykologiskt tvingar sig igenom dagarna tillsammans med människor dom hatar, och människor dom kanske tycker om lite för mycket.

I alla fall så ägnar jag pausen i gårdagens program nu till att skriva lite. Nu står det mellan 3 ganska irriterade människor som är nominerade. Om jag själv fick bestämma så skulle jag nog inte vilja ha kvar någon av dom.

I dag vaknade jag och hade ont i magen, eller jag fick ont i magen efter frukost, så jag blev lite orolig. Men det släppte lite efter en kopp te och en film. Sen så har dagen bara rullat på. Varit oroligt i magen hela tiden. Först blev jag rädd och trodde att något illa var på gång, men när det släppte så blev jag ganska lugn, fast magen har varit orolig hela dagen. Så nu går jag och längtar efter  ultraljudet.

Nu börjar det igen, får se vem som åker ut!


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy