söndag, april 10

Söndag.. Var Tog Helgen Vägen?

Göteborg ja, nte för att jag har varit ute och sett mycke av de, men härligt att fåt spenerat tid med någon som man aldrig träffar, även om det varit framför Tha Tv med massa godis å för mycket kallorier. HA HA
Ska åka hem nu om några timmar. Jag hoppas att gubben min städat lite. Själv kan jag ju knappt böjja mig fram utan att få uppstötningar. Det ska bli skönt.. om typ 6 månader när jagnte ärgravid längre, ha ha!

Nu ska jag dricka cola å titta mer på Tv tills barnen kmmer, sen är det dags att gå å äta lite innan tåget går.
Hörs mer i kväll!

Pözz & Kräm

Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy