tisdag, april 12

Världsförälder.

 
  Jag vet inte hur många reklamer jag sett under denna stackars timme jag suttit framför tv i dag som bett om människors hjälp för dom utsatta länderna. Man får se barn som inte bara är undernärda utan även sjuka av svält. Dom pratar om att det inte är ok att barn ska se ut så. Jag själv har en liten tjej genom ActionAid. Har betalat 200 varje månad i flera år, och de kan jag tycka är lagom. Men de jag funderar på är att om de är någon som hjälper dom som är hemlösa och dör av svält här hemma i vårt stackars värld? De ser man ingen reklam för... Jag blir lite frustrerad. Nu är de i alla fall Big Brother. Ha de gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy