fredag, april 1

Fredagen

Vaknade i dag, fast hade gärna sovit ett par dagar till. Blä!
I dag har vi satt igång ett projekt jag å pojken. Tapetklister, ballonger och tidningspapper. Än så länge så är det ju bara en täckt ballong, men mer kommer det att bli. Den måste torka lite nu först. Fast Liam stod ju och målade väggarna på toa med vatten med sin pensel, så vi får fortsätta i morgon, eller en annan dag.
I morgon ska vi ju iväg till Svenljunga. Kalas blir det, antagligen lite grillad korv eller något. Ska få träffa mina brorsöner. Har bara träffat den äldsta av dom, han va go, och riktigt söt.
Jag ska se om jag får någon tid för RiskEttan snart med, och en dubbel körlektion, sen är jag nog redo för att köra upp snart... ÄNTLIGEN!

Nu ropar pojken.
Han är min stolthet.
På en vecka har han slutat bajsa i blöja, och har även slutat med blöja på natten. Sen har det hänt ett par olyckor, men det får man leva med. Det klickar nog snart.
Några råd om hur man får klickandet fortare??

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy