torsdag, mars 31

Bytt Bild

Ja, efter som att jag uppenbarligen är expert på att slarva bort skivor med livsviktiga program på, så har jag inte kunnat göra någon ny bild till Header. Så jag fick ta en gammal i stället.

just nu gör ajg potatisklyftor i ugnen.. men det tar ju sån tid, och jag är så fruktansvärt hungrig hela tiden. bejben köpte en grillad kyckling så jag var ju tvungen att improvisera lite. he he!

I kväll ska vi greja med tapetklister och ballonger, ska göra ett flygplan till Liam som han kan måla sen, när det är klart. Jag tror nog att han kommer tycka att det är roligt.

Nu msåte jag kolla maten, Bye!


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy