måndag, mars 28

Befinner Mig I Vecka 11

Det går inte fort, men det går framåt. Vecka 11 är ett framsteg. Det känns i magen i bland, men inte så att det är något märkvärdigt. Magen är svullen dygnet runt, folk frågar mig om jag ska ha tvillingar, vilket jag inte har några planer på. Det komiska i det hela är att min äldre syster oxå är gravid. Vi hade mens samtidigt med 2 dagars mellanrum. Ändå så är hennes förlossning planerad över en månad innan mig. Jag undrar hur det står till med mödravården här omkring.
Helgen har i alla fall varit full. Minns inte vad vi gjorde i fredags. På lördagen skulle pojken på kalas, men det blev inställt ännu en gång på grund av sjukdomar. Och nu på lördag har vi planer på att åka till min bror i Svenljunga. Så jag har dubbelbokat pojken på lördag, härligt madde! Men han valde själv att han ville träffa sin morbror, så jag ska höra om vi inte kan komma förbi på ett mindre kalas någon annan dag.
Miss D kom på förmiddagen, hon hade med sig kakor, gött. Det blev kaffe å kaka å röka, som vanligt. ha ha!
I söndags var vi hos svärföräldrarna och bytte däck, innan det började snöa. Tur att snön inte blir långvarig.
I dag är det dagis, jag ska ut på prommenix, vågar inte ens ställa mig på vågen längre. Suck!

Gubben ska lägga ut sin vita volvo 244 på blocket snart med... så fort han får tummen UR!!

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy