tisdag, mars 22

...

Jag vet inte hur många gånger jag har tittat in på bloggen och börjat skriva något, sen gått i från datorn, åsså har det blivit glömt.
En kort uppdatering i bland kan väl inte skada... men vem vill höra om huvudvärk å illamående..

För övrigt så har inte mycket hänt. Jag klarade halkkörningen. Lyckades komma undan med ett par snurr, men jag överlevde. Det var skitkul, dock väldigt mycket dötid på 4 timmar. Och jag säger då det, jag ska ha en bil med ABS... helvete va jag snurra när jag inte fick ha ABSen på. jösses.
Nu måste jag gå lägga mig igen, innan skallen exploderar.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy