fredag, mars 11

Lyckorus!

Trots att jag mår illa, trots att huvudvärken kommer och går, så lever jag på ett lyckorus. Det är härligt att man för en gångs skull inte går omkring och hänger läpp eller är totalt deppig. Med andra ord så mår jag bra, jag känner mig bra och har det bra i livet för tillfället. Bättre än såhär blir det inte.

Fredag i dag, Pojken får sova ut. Katten tjatar om mat, fast att han fått det av Jocken för 2 timmar sedan. Han tror ju att varje gång man varit ute så ska man in och ha sig ett skrovmål. Han är lite knäpp. Vädret skriker på mig, och jag vill ut och gå, vill ut och röra på mig. Vågen visar en minskning på 3 kg, och jag känner mig frisk.
Lyckoruset har ajg nog skapat själv, med lite jävlaranamma och en underbar familj. Nu finns det inga nedgångar, bara en topp där jag står å mår gött ett tag.

Ta hand om er


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy