söndag, mars 13

Kalas dag


Redig kille. Vad är man för en mamma om man inte uppmuntrar. =O) Skära korv var en baggis för honom. Dom blev ju helt olika stora, men det är gott med lite variation.
I dag är det dags för kalas. Min mor fyller år i morgon, så det bjuds på kött å potatis i dag. Själv har jag åtagit mig att göra en äppelpaj. Jag skulle ju tänkt på hur många vi blir innan jag åtog mig detta. Men det blir nog bra.
Vi barn köpte en liten sak tillsammans till henne, så vi får väl se hur den funkar.
Jag tar lite bilder sen å slänger in. Sen så måste jag ju uppdatera Pojkens tillhåll, men det får bli i veckan.
Ha det gott alla!

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy