söndag, mars 6

Tråkigt När Bilder Försvinner

Jag satt precis och tittade efter bilder på Jockens dator. Behöver ju fylla på lite på bildbloggen. Men efter som att jagklantade mig å installerade om hela datorn, utan att bränna bilderna, så finns det inte så mycke kvar. Tråkigt!

I dag ska vi ut till Tun å ta lite bilder. Det ska bli skönt att få komma ut i de fina vädret. Måste ju röra lite på mig varje dag, så jag tar en prommenix. I bland går jag runt forshall, i bland bort till tengene. Det är ju en bra bit, men det är straffet för att man har suttit hela helgen och mumsat godis. HA HA!

Annars har det inte hänt så mycke på Familjefronten. Ganska lagom rörigt.
Nu ska jag göra i ordning Liam, så vi kommer i vägnågon gång. Tänkte på en liten picknick i Tun, vi får se vad det blir av det.

Ta hand om dig!

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy