onsdag, mars 23

Om d ändå vore så enkelt...

 
  Försöker få igång scanern, men den vill inte. Jag måste ha program till den, som finns på en skiva någon stans. Men jag börjar tröttna på att leta efter skivor som jag ändå aldrig hittar. Suck! Jag måste skaffa mig ett nytt system över skivorna. De är ju ett par stycken. Annars får jag väl sätta mig och leta på nätet efter alla program som jag behöver. Liam är i alla fall på dagis nu. De va lite krångel innan vi kom iväg, men de ska de vara i bland, så man vet att han är mänsklig. Man kan ju inte vara en ängel hela tiden. Nu ska ja se om jag hittar någon musik som går att lyssna på. Ha de gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy