tisdag, mars 29

Hizza/Dizza Big Brother

Länge sedan jag skrev en Hizza/Dizza nu, så jag slänger in något.
Det får bli "Big Brother".

Jag började titta på det när jag såg att TV11 har kommit till min TV och förpestat mig med massa skitserier som jag egentligen inte ens gillar, som t.ex Big Brother, Storebror som det kallades på Adam Alsings tid. Han är väl känd för att var storebror.

Sorgligt nog, så ser man i stället en halvt påklädd Gry Forssell i rutan. Men hon har säkert en viss charm hon med. Jag diggar hennes tröja hon hade på sig här om dagen. Framsidan såg ut som en helt vanlig överdel med knäppen upp till, men oj oj, när hon vände sig om var det bara genomskinligt. Jag började undra lite...


Så, 2011 har vi dessa


Självklart har man sina favoriter, och mindre favoriter. Några sluskar, några snuskar, ett par divor, och uppkäftiga damer. Sexfantaster och kärlekssökande. Alla finns där.

Men har nu märkt att dom själva inte har någon ordning på sig själva där inne. Dom flesta börjar tappa greppet. Speciellt nu när en tjej som kallas Madde kom in i huset. Hon är fin, snygg, och garanterat kåtast av dom alla. Jag hänger inte med alls. Men jag har inte bestämmt mig för Hizz eller Dizz än.
Det är ju alltid spännande med intriger och folk som inte håller sams, men det slutar vara spännande om ingen öppnar käften. Kärlek som inte funkar, det finns inget bättre att ägna sin skadeglädje åt. Men, som många sagt, är man kåt och vill se naket så är det ett bra program att titta på.

Jag som har barn, gillar det inte så mycket, fast det är ju dock repriser som sänds kl 19 - 20.
Nu har jag bestämt mig...

JAG




Inte för dom dåliga sändningstiderna, utan för den charmiga gruppen av folk som finns där inne. Dom som inte finns med på bilden, är bland annan Gurkan, som är väldigt speciell på sitt egna vis. Sen har vi även Vanessa, som föddes som pojke, men gillade tydligen inte att ha något mellan benen, och blev en blond, snygg tjej som tydligen är populär av åskådarna som sitter hemma i sina soffor. Det finns fler... Titta på det själva.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy