tisdag, mars 8

Jag Älskar Dig

Jag gjorde dig smällfet, du din stackare kunde knappt röra dig så fet du blev.
Jag orsakade dig oundviklig smärta, men du stod ut.
Efter det, så höll jag dig vaken om nätterna, du fick knappt någon sömn alls.
Du tvingades mata mig, ta hand om mig.
Jag stal från dig, ignorerade dig, hatade dig och struntade helt i vad du sa.



Min mor, du har lidit på grund av mig, och jag är ledsen för allt jag orsakat.
Men nu är du fri från mig,
jag är vuxen och tar hand om mig själv, med en egen liten familj som jag skapar liv tillsammans med.
Nu så gör jag allt för dig, allt du ber om vill jag ge dig.
Jag har varit inställd på det jag saknar i livet, men efter en större förlust, insåg jag att det är det som jag har runt omkring mig som betyder något.
Jag är tacksam, och önskar dig allt gott, för det är du värd.
Jag älskar dig!

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy