tisdag, mars 29

Vadå Jag Kan Inte!


Vad betyder det? Jag vet inte hur många gånger om dagen jag får höra det från Liam. "Jag kan inte"
Men egentligen så vet  han ju att han kan, han är bara lite lat och vill gärna att mamma ska göra allt jobbigt. Han kan mycket, fast att han inte förstår det själv. Han säger komplicerade ord i bland, som man inte alls tycker att en snart 4 åring ska kunna säga. Kommer inte på något exempel just nu.

I dag är det tråkigt väder, så jag ska se på film. Det blir någon mjuk film. Typ Forest Gump, eller Rock Star.
ha det bäst!


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy