måndag, mars 7

Inte Så Mycke, Sitter Bara Här Och Väntar

Datanörd... Nja, kanske en aning. Men det har jag inget emot alls. Fast jag börjar tröttna på Facebook och allt annat, även bloggen. Händer lixom aldrig något.
Nu sitter jag och väntar på att få gå ut i stormen för att hämta pojken på dagis. Trött blev jag efter maten med. Hade en av viktväktarnas soppor hemma. Nudelsoppa va de, men fy fan va stark den va. Kunde helt enkelt inte äta den. Så det fick bli macka i stället. Det gick lika bra de. Fast av någon konstig anledning så äter jag gärna 30 mackor för mycke, så jag sväller upp som en popcornpåse i miccron.

Nu är jag trött, skulle vilja sova ett par timmar, men får vänta tills jag hämtat pojken, så får vi vila lite båda 2.
Ta hand om er.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Vad kul att du hörde av dig =)

    Ja fy den skiten är inte kul att ha. Mår fortfarande lite små illa men måste till skolan för det är redovisning i morgon.

    Gör du annars då?
    Och hur går det med lilla magen?

    Pratar du med D nånting? i så fall får du hälsa henne från mig.

    Du får ha det toppen gumman!
    PÖZZ & KRAM

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy