lördag, mars 12

Lördagen

Lördag morgon... Ska övningsköra i dag. Halkkörning om några dagar. Det ska bli kul. Dom som vet säger att det är det roligaste med hela grejen. Så jag tror nog att det kommer gå bra.

Jag är väl för härlig... började skriva ett inlägg i morse, men det ser ut som att jag inte riktigt kom till skott..
HA HA!
Dagen har varit ganska härlig. Har fått köra svärföräldrarnas häftiga bil... Yeeeh!! De va annat än en gammel 740 måste jag säga. Men vad det skar sig när man va tvungen att sätta sig i 740 igen. De va ju verkligen att byta ner sig. Inget fräs alls i den.

Nu ska det snart lagas mat, efter ett par timmar av storstädning, vilket inte alls händer så ofta som man önskar... Städningen menar jag då.

På menyn står Lassagne, med sallad, om Jocken nu är duktig nog att köpa med sig det hem.
Ha det bäst!

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy