onsdag, mars 9

Tänk Om Det Brinner

Hinner inte med något ju. När jag väl är pigg nog att göra något måste jag prioritera städning och tvättning. Sen kommer illamåendet runt lunch, och huvudvärken kommer runt 4 - 5. Så jag har bara förmiddagen på mig. Och nu har jag slarvat bort en skiva till kameran med viktiga redigeringsprogram. Jag blir så överlycklig. Suck!

I dag? Ja, jag ska försöka få ordning på golvena här hemma. Börjar så fort pojken kommit iväg till dagis. Dammsuga och skrubba för hand. Jag hatar när man börjar se konturer av massa fötter på köksgolvet. Blä!
Då vet man att man är världens slarvigaste brud.

Nu måste jag hjälpa Liam i ordning. Vi får se vad som händer på dagis i dag. 2 dagar i rad har brandlarmet gått. Till slut kanske man inte vågar gå till dagis med pojken. Jag låg i går kväll och funderade på vad som skulle hända om det började brinna här hemma. Vore det på natten så skulle vi vara fast på övervåningen. Jag blev lite rädd och tycker nog att man kunde ha i alla fall någon säkerhetsåtgärd redo, i fall att. Man vet ju aldrig.

Nu ska vi fixa lite.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy