torsdag, april 28

Körkort Och Foglossning

Det är en plåga att gå omkring med foglossning. Bara att gå den korta vägen till dagis som brukar ta 10 minuter, tar nu 20 minuter, om jag skyndar långsamt. Nu sitter jag stilla så mycket som möjligt, för det gör verkligen ont, ändå är jag bara i 4 månaden, typ. Så jag har inget emot att sitta vid datorn å plugga teori inför körkortet. Även om det tar emot lite, så behöver jag de ändå. Klarade precis ett test som jag kämpat med länge nu, så lite uppåt är det ändå.
Ska snart köra med en lärare så jag får lite feedback. Bejben ger inte så mycket feedback, och jag undrar i bland om han verkligen tagit sitt körkort, för han har fel på mycket som jag precis lärt mig, och då blir det bara rörigt. Jag vill ju gärna lyssna på honom, men det blir mycket fel när han säger emot böcker och test och allt vad det nu är jag lär mig allt från. Vi får väl se hur det går för mig när det är dags. Än så länge tar jag det lugnt och läser i min takt.




Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy