måndag, april 18

Skaffar Familj, Skaffar Ett Liv



I mina yngre år har jag mest vandrat omkring som en vålnad. Sen hände de något, och jag fick något att leva för, något att kämpa för. Han var absolut inte planerad, och blev inte till under så väldigt trevliga omständigheter, men han finns, han kom ur min kropp och jag älskar hans liv. I dag, herre gud, var skulle jag ligga å spy om inte han fanns? Jag dumpade hans pappa innan jag visste jag var gravid, tror inte det hade gjort så stor skillnad om jag hade vetat.
Nu väntar jag ännu en knodd, och jag tro inte att jag kan vara lyckligare. Ett SvenssonLiv är inte så illa som alla säger. Det är stabilt, det känns tryggt att veta att man har en plats i livet. Man finns för att göra något nyttigt.


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy