fredag, april 29

Tekniken Går Framåt


Ja, såhär ser det ut i bland på dagarna här hemma. Pojken får tråkigt och efter att ha varit ute en hel dag och grejjat, så brukar han vilja spela. Vad gör man? Klart att han får spela lite PS2 om han vill de. Han är bra på det.
Men, Jag vet inte hur ofta jag får höra hur mycket saker pojken har, och -han har ju allt! Och att en snart 4åring sitter vid ett PS2, det skulle ju aldrig hända när jag var liten. Fast jag har dock ett minne av att vi hade ett nintendo med super Mario på. Jag vet inte hur gammal jag var när jag fick lov att spela det med mina syskon. Men Liam sitter vid datorn och flyger flygplan och han flyger radiostyrda flygplan. Han kör bilspel på PS2, en bana som jag tar på strax över en minut, kör han på 7 minuter. Jag tycker det är helt fantastiskt att han tar sig runt. Han gör mycket som jag aldrig skulle få göra när jag var liten. Men, tekniken går framåt, och nu för tiden ska man redan kunna skriva på en dator när man börjar skolan.

Så min pojk får gärna sitta vid datorn, spela PS2 eller vad han nu vill göra!

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy