söndag, juni 5

Ångest

Känner mig inte riktigt bra. Har lite ångest och känner att det börjar bli jobbigt rent psykiskt att vara gravid. Jag får inte sitta i solen å päsa, helst inte i skuggan heller. Jag får inte hänga över rabatterna, får inte dammsuga på grund av foglossningen. Ska helst låta bli att småäta på grund av tristess. Så, vad fan får jag göra en varm sommardag? Poolen är det tydligen för tidigt att sätta upp, och pojkens minipool är för liten för mig.
Så, då tänkte jag ju att jag kanske kunde ta med pojken å handla någon god mat till kvällen, men då såg jag att det varit för mycket autogiro som fått pengar att försvinna. Plus att det kommer en räkning framöver för uppkörningen och det. Så vad fan ska jag göra? Att stirra på TV är det sista jag vill göra just en sån här dag, men vad har jag att välja på?

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy