lördag, juni 25

Dagen Efter...

...Midsommar.
Jag tycker verkligen inte att vädret har gett någon sommarkänsla än. Men jag hoppas väl att det kommer snart, så man kan njuta lite och plocka fram poolen. Det vore skönt.

I går var det midsommar, och förlovningsdag för min lillasyster och hennes gubbe Micke. Grattis till er. Synd att vi glömde kameran, fast alla andra tog ju bilder, så jag tror nog att det finns bilder i överflöd. Det får bli ett senare projekt.

I dag då? Jo, gubben prata om att åka lite bil, men jag tror inte att jag känner för att köra bil i dag, efter som att många idioter sätter sig bakom ratten onyktra sedan gårdagen. Vi får väl se, kanske man vågar sig ut en liten sväng. Jag själv känner ju att jag skulle vilja köra i Lidköping lite, efter som att det är där jag ska köra upp om 2 veckor. Det skulle kännas skönt om man kunde få lite koll på vägarna där.
Fast det kan ju hända att jag måste flytta min uppkörningstid, efter som att gubben bokat stuga på High Chaparall den dagen... Suck!
Vi får se om han inte kan ringa dit i dag och kolla om han kan boka om...


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy