tisdag, juni 28

Sexställningar För Gravida

Framförhållning, efter som att jag ser ut som att jag ska ha när som helst, fast att jag har 3 månader kvar, så vill man ju vara beredd på att livet i sängkammaren kanske inte blir så livat. Märker redan nu att magen är i vägen överallt, och efter som att jag bär på tvillingar, så växer magen dubbelt så fort. Men det jag hittar funkar inte för mig, på grund av foglossning 24/7. Det folk skriver om är ju oftast doggy, skeden eller missionären.



De va väl dom mest originella ställningarna. Men dom är ofta jobbiga med en ordentlig gravidmage.


Ha ha! Det är väl bara att välja och vraka, om man nu hittar någon som passar. Rörligheten är väl det som saknas.

En del ställningar kanske inte passar alla på grund av att tjejen kanske är mycket kortare än killen, eller på grund av storlekar på allt. Man får helt enkelt prova sig fram, och känna efter själv. Nätet är då inte mycket till hjälp.

Länk


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy