torsdag, juni 2

Grinigt

I dag har det varit lite grinigt på pojken. Han har inte riktigt fått som han velat, och då piper man gärna lite extra. Jag själv har fått upp bäbbesängen. Den får inte riktigt plats där jag vill ha den, så det var ju tur att jag började med detta nu, för jag vill nog inte stå med detta när jag är ett jordklot större runt magen. Jocken får greja lite med elen i vårat rum, så att inget går sönder när jag ska dit och flytta sängar och byrån.

I dag har vi inte gjort något alls nästan. Jag mår inte alls bra, vet inte vad det är för fel på mig. Mår illa, men ändå inte. Jättekonstigt.
Ska se om det finns någon lunch nu till pojkarna.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy