onsdag, juni 1

Renovering

Jag kom på i går att det kanske skulle vara lättare att ha allt i en blogg, eller vad tror ni? Som det ser ut just nu så har jag lite skit över hela nätet. Dags att sortera och rensa lite.

Onsdag i dag. Dom flesta är nog lediga i morgon va? Gubben är ledig i morgon och på Fredag. Underbart. Och han har nu inte rökat på över en vecka, jag är så stolt. Tänker på hur stolt jag kunde varit över mig själv om jag låtit bli att röka jag med. Men jag tror jag rökat någon cigg under veckan, men nu har det varit några dagar utan, och det känns bra. Det är ju bara vanan att man brukar gå ut och röka som gör det svårt.

Nu ska jag göra lite Teori igen, så jag får mitt körkort.
Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy