söndag, juni 19

Regnigt Kalas

Ja, i dag ska vi ha kalas, väldigt passande väder vi har fått.. NOT!
gårdagen va tung för stackars gravida, svullna mig. Jag har aldrig haft så ont som jag hade i höfterna och fötterna i går när jag äntligen kunde sätta mig ner och slappna av på kvällen. Misslyckat bak blev de, men det blir väl så när man inte hinner med riktigt. Men det går nog äta ändå, kanske. 2 tjejer som kommer är glutenintolleranta, så jag bakade glutenfritt. I början va det lite svårt, när jag inte riktigt visste vad dom kunde äta. Men nu går det lite lättare när det ska bakas inför kalas. Jag tycker nästan att det blir godare med mjöl utan mjöl. =O)

I morgon vankas en resa till Göteborg för mig och pojken. Han har ju sitt sommarlov nu, så det blir till att hitta på lite saker. Synd bara att vädret ska hålla i sig hela veckan. Det ska i alla fall inte bli någon sol. Men Liam har några kompisar där, så jag tror inte att han kommer märka av så mycket av vädret. Och åka tåg är ju något som han tycker är spännande.

Nu på morgonen ska han i väg till farmor. Dom ska baka en tårta, eller 2. Vi får se. Jag själv blir ju väldigt glad om jag slipper baka mer nu. Orkar inte stå upp någon längre stund. Man är inte sig själv när man är gravid. Vi blir dom gamla vanliga, runt 17 st tror jag.

Vi får se hur det går.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy