lördag, juni 11

BäbisMagen - V. 22


Jo, som dom säger, enda gången man vill höra att magen växer, är just när man är gravid. Just nu befinner jag mig i vecka 22, med mina små tvillingar. På U-ljudet sa han att det lutade åt två-äggstvillingar, men vi får väl se hur det utvecklas. Jag har ju ändå minst 18 veckor kvar. Fast går man med tvillingar så är det sällan säkert att man får gå hela tiden ut. Det skulle inte göra mig något alls, efter som att jag just nu är lite rund om magen som min syster är, som ska ha en månad före mig.

I dag var vi i alla fall och kikade på priser på sånt som vi behöver köpa. Hittade en tvillingvagn som var både behaglig och ganska rymlig. kostade dock därefter. Men ajg tror nog att jag får tigga lite pengar av min mor, sen kanske det finns fler som vill lägga ut lite. Jag kikade på blocket. Dom som fanns där var inte kompletta och saknade saker som jag anser att vi skulle behöva. Men denna hittade vi, och vi får se vad vi kan spara ihop till.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy