måndag, juni 20

Göteborg I Dag

Aj aj aj va jag har ont i mina höfter. Det kanske blev för mycket spring i går, fast att jag tyckte att jag tog det lugnt, gubben fixa det mesta. Men det är så när det är kalas. Man måste springa lite fram och tillbaka.

Göteborg i dag då, måste packa. Suck. Ärligt talat så vill jag inte vara gravid längre, har tappat lusten helt. Känns som att jag går i sönder helt snart. Men bäbisarna växer ju som dom ska, och allt verkar vara bra med dom, så jag tror nog att dom kommer ut lite tidigare än planerat. 6 oktober är det tänkt, men för mig är det för lång tid dit, så det gör inget om dom kommer i mitten av september.

Nä, packa packa packa.


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy