måndag, juli 11

Anonym Kommentar...

Angående ett tidigare inlägg om olyckan på E47:an. Jag fick en Anonym kommentar som jag väljer att inte publicera, just för att den var personlig för den som skrev den, och jag vet inte om den kommentaren var sann. Det förstår man ju att dom som strök med i olyckan, måste varit någons nära och kära, det måste ju varit någons familj. Självklart är det synd att en idiot som ska köra om, inte förstår att den ställer andras liv på spel (om det nu var så det gick till). Jag är bara glad att det inte var jag, precis som alla andra måste varit som stod i kö på vägen efter att olyckan inträffat och såg ambulansen susa förbi.

Dessvärre tänker alla lika egoistiskt när dom blir trötta på att ligga på vägen. Jag har sett många sådana som skiter fullständigt i andra på vägen, och kör om bil efter bil i långa bilköer. Dom förstår inte att dom inte kommer så mycket fortare fram, dom vill bara komma fram så fort som möjligt till varje pris, även om priset är mer än dom menat betala från början.

Jag kan bara säga att det är synd, för alla nära som förlorar någon på vägen.


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy