torsdag, juli 21

Ordning Blir Det



Gubben har börjat lägga plattor utanför förrådet, min händige karl.


Liam va med å provkörde dom nya plattorna med sin brandbil. Jag tror han var ganska nöjd med hur bra det gick att köra. Hade tänkt fylla den med vatten, men då hade han nog bara irriterat Jocken med att spruta vatten på honom, så det var ingen bra ide just då. 


Halvägs, dags för en paus. Liam springer och plockar glass ur frysen lite som han vill. Jag tror det är dags att sätta lås på den.

Just nu sitter gubben ute och griller. Jag själv är ju handikappad, så jag får stå med potatis. Men det duger bra för mig.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy