tisdag, juli 5

Uppkörningen

Äntligen är det dags, jag börjar bli orolig för att jag inte ska få plats bakom ratten. Grejen är ju den att om jag kuggar i dag, så kommer jag nog inte kunna köra upp förr än efter att ungarna kommit ut, vilket blir svårt. Teorin kan jag ju göra om hela sommaren, utan att det blir några komplikationer. Förutom att tröttheten börjar ta över under dagarna. Men det kommer jag nog fixa ändå.

Pojken sitter å pusslar på golvet. Han väntar på att få åka till sina kusiner som han kallar "tjejerna" =O). Han får lov att vara där i dag, så slipper han åka med i bilen. Han brukar ha kul när han är där. alltid full fart på honom. Antar att det är för att han kan köra lite med dom. Men det är ju bara kul, så länge han inte kör slut på dom allihopa.

Nu ska jag plugga lite till, eller om jag skiter i de. Risken finns ju att jag pluggar för mycket och blir trött i huvudet i stället. Då är det ju inte till någon nytta alls.


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy