måndag, juli 18

Namn Till Nykomlingarna


Nä, jag har inget liv längre, så jag fastnar ständigt på Facebooks alla spel. Vi försökte ta en promenad här om dagen. Gick en slinga som går längs Nossan, 5 km blev det, och gud vad ont jag hade sen. Det är som om höfterna låser sig. Aj aj aj!

Nu har vi ätit kvällsmat. Lite tråkigt bara att allt jag äter eller dricker smakar... Ja, antingen inget alls, eller så smakar det förkyldning. Det är ju helt underbart. Och magen växer som den ska antar jag. Ungarna väger nu strax över ett kilo. Känner dom sparkar ordentligt i bland. Efter Ultraljudet så har vi hittat två namn som passar alla 3 i familjen. Först kom det upp namn som pojken inte kunde säga, men det fick vi ju tänka lite på.


Till vänster har vi
Vilhelm,
till höger har vi
Sonia.
Dom är lika välkomna i familjen båda två.
*** LÄNGTAR ***

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

4 kommentarer:

  1. oh mysigt med bebisar, när är beräknad nedkomst?

    haha kan säga fnulan ångrar sig big time för hon lovat detta..... *ler*

    SvaraRadera
  2. SV: Eller hur! :D Haha, gör det. Var ett tag sedan jag såg alla så tänkte att det var dags nu. Haha nejdå, jag har faktiskt bara hunnit att kolla på ettan, har haft så mycket som skulle göras, haha!

    Åhh, ska du ha barn?? Gud, så kul. Grattis! Och jättefina namn. Kram

    SvaraRadera
  3. Haha, ja gör så me flit för jag tkr de blir roligare :P

    SvaraRadera
  4. haha det är därför man inte skall lova sånt, för det kan behövas göra!

    foglossning låter inte så kul :/

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy