fredag, juli 1

Semester

Gubbens semester börjar i dag när han kommer hem vid lunch, härligt. Men va vi ska reta gallfeber på varandra. Det blir ju alltid så när vi är tillsammans hela dagarna. Men det kan vara skönt att ha honom hemma lite nu, jag börjar ju bli rejält handikappad på grund av denna extremt jobbiga graviditet. Kommer snart inte upp ur sängen själv.
Semesterplanerna är väl först och främst High Chaparral. Sen är det sommarstugan som gäller. Sen vet jag inte om gubben har någon bygge på gång denna sommaren med. Förra sommaren bliv det en veranda, som varit till stor nytta.

Men gud va jag är trött i dag. Kunde inte somna i går kväll, sen har jag vaknat till och från hela natten, så jobbigt är det när man inte får sin sömn när man faktis behöver vara utvilad på dagarna. Skulle kanske behöva få några sovmorgonar. Jag hoppas att jag har tur och får hem en ny kod i dag så jag kan beställa ny tid för teorin. Jag måste fått väldigt svåra frågor i går, efter som att jag har pluggat som en idiot nu sedan jag blev gravid, och faktis lagt ner mer tid på de än något annat. Sen kan jag ju erkänna att jag borde nog kunnat några av dom som jag fick fel på, men som sagt, jag var för nervös.

Upp på hästen igen!

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy