måndag, juli 25

Teorin Fortsätter


Det är ett jävla jobb måste jag säga. Men skam den som ger sig. Jag vet ju att jag kommer klara det någon gång. När det blir är ju helt upp till mig. Måste kontakta körskolan med och fråga om man kan få en lektion och gå igenom det jag inte klarade på uppkörningen förra gången. Men det ska väl inte vara några problem. Problemet är just nu att jag kanske inte kommer få plats bakom ratten. Jag är ju ganska kort, och om magen är i vägen så når jag inte ner till pedalerna. Det kan ju ställa till det ordentligt.
Stackars bäbisar som måste vara med överallt. Och så har jag kommit i en svacka, är trött hela tiden, vill inte gå upp ur sängen och har helt enkelt inte lust att göra något alls, vilket gör detta ännu tråkigare och jobbigare. Skulle vilja vara ute och övningsköra i stället. Mycke roligare.
Nu måste jag fortsätta, så jag kommer igång igen. Pojken är hos sina kusiner. Han hade tråkigt här förut, då är det bra att han har någon så nära som han kan vara hos en stund och leka av sig lite. Det är ju trotts alls sommarlov i 3 veckor till. Semester som han kallar de.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy