tisdag, maj 1

Bild Uppdate

Lite bilder, Vardagen blir mer och mer fylld av liv här hemma. Vilket jag inte klagar så mycket på. det är underbart att se hur dom små utvecklar sina personligheter. Och storebror som är så redig och förståndig. Det är ofta som jag måste påminna mig själv om att han bara är 4 år, snart 5. Han beter sig i bland som om han vore 8. Han är klok, och smart. Tänker ofta efter och tar in saker som man berättar för honom. Han är balanserad och går sällan och lägger sig med någon energi i kroppen. Vi hittar på grejer och leker gärna. Och han älskar att få sina små syskon att skratta. Märker han att dom tycker att han är rolig, kan han göra samma sak tusen gånger bara för att få höra dom skratta. Jag älskar den syskonkärleken som dom har. Och ju mer han visar sig vara den goa bror han är, ju bättre och starkare band kommer dom alla ha när dom växer upp. 
Näe, jag har INGET att klaga över... inte när det gäller barnen! 






















Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se BloggRegistret.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy