onsdag, maj 16

Rejta.se



 
Jag både gillar och ogillar Facebook. Det är ett bra sätt att hålla kontakten med både kända, och i bland okända människor. Det är en personlig nackdel för min del att det finns såååå mycke spel man kan sitta med hela dagarna. Jag blir lätt beroende av sånt, och har egentligen inte tid med de. Men det är roligt att kunna chata med vänner/familj och kika runt bland folk man kanske en gång kände. Jag använder facebook för att det är lätt och för att det används av många jag känner.
 
 
 


Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se BloggRegistret.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy