torsdag, maj 3

Val, Ditt Eller Mitt?

I bland undrar jag över vad jag hade kunnat göra annorlunda. Vad som i dåtiden hade kunnat göras annorlunda som kanske fått nutiden att göra mindre ont. Det händer att jag kanske en gnutta önskar att jag gjort andra val, även om det skulle betyda förluster av sånt jag håller av i dag. Men vad hjälper det att önska sånt. Det är ju löjligt. Nu är nu, dom val man gjort får man ta smällen för senare i livet. Så kommer det vara... år efter år, tills man dör. Nästa gång kanske man ska försöka sig på ett bättre val, och kanske klara av nästa smäll lite bättre. Dom säger ju att det enda rätta ofta är den svåra vägen, de valet som tar emot mest att välja. 

Suck!
Jag har nog redan gjort mitt val, fast man vill ju gärna ändra sig. Man gör ju ändå minst 50 val i minuten när man är som aktivast. Fast när man ska börja med något nytt, då krävs det lite mer aktivitet bakom ett val. Som när man skulle börja gå upp på morgonen. Gud va jobbigt det är. Men om man gör det tillräckligt många gånger, så  går det på automat till slut.. Om man inte är som min mamma och bara hatar att gå upp. 

Nä, det är jobbigt med alla val hit och dit, men någon måste ju göra dom!



Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se BloggRegistret.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy