tisdag, maj 8

Tänder, Sömnlöshet Och Kaffe

Fick köpt en cykelkärra i går till dom små. ÄNTLIGEN! Va jag har försökt spara länge för att kunna köpa en sån. Nu kan man börja cykla lite mer. Skulle behöva en bekvämare sadel med, men det får väl vänta. 
Fick sänka Sonjas säng i dag med, hon börjar klättra lite för mycke tycker jag. Börjar bli farligt att lämna henne utan tillsyn. 

Tänk vilka glada ungar man har fått. Det stora flinet man får när man väcker dom när dom sovit. Dom blir så glada att dom ligger å sparkar och viftar med sina små armar. Det är helt underbart.  Nu har Sonja fått sin första tand med. hon gillar inte de riktigt. Det kliar något så förbannat, men det fixar vi med lite goa saker att tugga på. 

I dag är jag lika hängig som andra dagar. Jag sover max 5 timmar varje natt. För 5 år sedan kunde jag sova 14 timmar utan problem. Men tiderna förändras. 

Nu ska jag se om jag hinner dra i mig en kopp kaffe innan ungarna ska upp och röja igen. 



Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se BloggRegistret.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy