lördag, maj 5

Lite Bilder


Sonja och Vilhelm fick lite sena dop presenter från faddrarna. Söta små spargrisar. 




Liam fick lov att packa upp dom. Han gillar ju sånt, och vem gör inte de när man är 4 år. =O)


sen gjorde jag lite play-doh deg till Liam. Han gillar att sitta och greja med sånt. De ser ju nite så mysigt ut, men de blev bra till slut. 


Småttingarna var med när jag greja, för gubben har ju fullt upp med att sitta framför Wikipedia. Tro mig, jag kommer hata honom resten av mitt liv för att han suttit där i stället för att hjälpa mig med ungarna nu i 7 månader. Och jag förstår ju att han behöver fritid han med när han kommer hem från jobbet... Jag själv får ta min fritid när ungarna lagt sig på kvällen. Vad hinner man göra då??



lilla kinkiga Sonja fick vara med Liam och titta när han greja med degen. 


han gjorde en smaskig tårta. Inte för att någon ville smaka på den, men man kan ju alltid låtsas säger han då. Ha ha! Så Go!



Kladdkaka på en stor sked va ju underbart. Ha ha!


Såhär brukar det se ut när vi äter mat. Sonja står bredvid och drar i ben och tröjor. Vilhelm har inte börjat gå i sin stol än, små små steg har det kommit, men inte mycke att hurra för. Jag tror inte ens att han förstod att han gick.


Liam var iväg med Pappa och Farbror Dennis i Nossebro när det vart bilar och grejer där. Gud va han va glad när han kom hem med en stor lyftkran med kontroll. Den satt han med hela dagen efter. 


Jag bara måste älska dom, kan inte låta bli!





Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se BloggRegistret.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy