måndag, maj 21

När Du Vaknar

När du vaknar, kommer jag inte bry mig om vilket väder de är. Solen kommer lysa i min värld igen. 
När du öppnar dina ögon, vet jag inte hur jag kommer känna, men allt är bättre än att inte veta. 
När du tittar på mig igen, kommer dåtidens alla blickar inte spela någon roll, jag kommer aldrig släppa dig ur blicken igen. 
När jag får respons av att hålla dig hårt i handen, någon som klämmer sönder min hand tillbaka, då river vi berg tillsammans, du och jag, så som det ska vara. 
När jag får höra dig prata igen, vill jag ha långa innehållslösa samtal med dig om ingenting. 
När du vaknar, vill jag ha dig i närheten igen. 

Vakna nu, jag vill ge dig en ny chans att se att livet kan vara så mycke mer, och ge mig chansen att säga förlåt. Ge mig en ny chans att tala om för dig... Att jag älskar dig!



Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se BloggRegistret.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy