lördag, mars 13

Bakdags!

Tjoflöjt!
Här ska det bakas. Jag måste ju använda fritösen jag fick i julklapp. Så nu ska jag baka vaniljmuknar eller va det heter. Ha ha, pratade med L i luren. Hon ringer någon gång i bland. Det kan behövas lite uppdate när man varit ifrån skolan 2 dagar mer än vanligt. De hade vart bråk i torsdags. Så kul, synd bara att man missade det. En lärare som sitter och mailar om mobbning hade garvat åt en tjej som inte alls är en höjdare på engelska när hon haft sin redovisning. De va inte så jävla hippit kanske. L hade brusat upp när hon hört vad som hänt. De värsta va ju att den enda tjejen i klassen som är svart, hade garvat gott hon med.

Nu måste jag gå köpa ingridienser, annars blir det aldrig något bakande. Min mor fyller 50 i morgon. Jag har lite skräck för det. Min far fyllde 50 några månader innan han dog... =O(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy