onsdag, mars 31

Då så

I morgon smäller det igen. Och inte nog med att man ska in och opereras, jag har en anledning å tro att jag skulle vara gravid igen. Men detta vet jag inte förr än om några dagar, men hinner väl som i vanlig ordning få missfall innan jag får veta något.

Och i morgon kl 8 på möra ska jag vara klar i väntrummet redo för nersövning. När jag skulle operera utanförkvedsgraviditeten så blev halft nedsövd en slång stund innan jag fick bli inkörd, DE VA GÖTT SOM AS vill jag lova. Men antar det var en såndär once-in-a-lifetime.

ska lägga mig nu så jag orkar upp i morgon. Måste nog gå upp 5 om jag ska hinna packa åt pojken och se till att han får med sig allt till farmor. Ha det gott.
Pözz & Kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy