måndag, mars 29

PåskMåndagen Avslutad

Ja, då var måndagen färdig. I morgon ska jag och pojken åka med Momo till Svenljunga för att titta på hundar. Tydligen, så vill både min mor och min syster ha hund. Det är väl roligt, men det är mycket jobb med en större hund. Vi får se vad dom hittar, om det är något att ha eller inte.

Nu ska jag själv gå och lägga mig snart. Lite TV först. På torsdag ska jag in och opereras igen, Blä va jag inte vill. Men när ens mamma säger till en att göra något, så gör man det, utan prtester nu för tiden. =O)

God natt &
Pözz & Kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy