torsdag, mars 11

Hejsan, Hejsan...

Hemskt mycket hejsan!

Är hemma i dag och i morgon på grund av sekretessbelagda livs erfarenheter, om man nu kan säga så. Låter konstigt, men men...

Har inte gjort något alls i dag, eller jo förresten, jag gick upp i morse. Och det finns en väldigt bra anledning till varför jag gjort så lite som möjligt. Jag skulle igentligen skriva en överklagan till länstyrelsen, eller förvaltningsrätten i Göteborg. Det verkar som att min far blir gravsatt i Trollhättan i alla fall, trotts att både släkt och hans familj har överklagat. Vi får väl se vad som hamnar på pappret, men de skrivandet får bli av i morgon i så fall.

Nu kom pojken hem så nu ska vi greja en stund. Han har gjort ett halsband av pärlor i olika former. Så säger han till mig, "Ja mamma, du får titta på de, men inte röra!"
Vilken kille. =O)

pözz å kräm,
får se om jag orkar skriva något inlägg i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy