tisdag, mars 2

Till dig!


Om du ger mig en kväll, så ger jag dig mig och mitt inre. Vad är värt mer? Jag vill visa dig min värld, ta med dig till min vackra ö där fåglarna talar om sanningen och vinden virvlar runt och får dig att tappa kontrollen. Jag vet inte om jag skulle våga, jag kan knappt se dig i ögonen utan att rodna. För att du ska våga, måste du släppa ditt liv, din värld. Du måste våga möta det nya. Släpp taget om de som betyder mest för dig. Låt de du älskar mest, bli minst värt. Tillåt dig själv att skratta av ingenting, gråt gärna, men av skratt. Släng dig på marken, vik dig av skratt. Där jag är, finns inga gränser för vad kärlek är. Tillsammans med dig skulle det inte finnas några gränser, så länge inte du sätter dom. Hemligheter betyder inget här, ärlighet är värt guld. Pengar behövs inte här, kärlek och omtanke är allt du behöver. Tillsammans kan vi blåsa hårdare än den värsta orkan. Du och jag skulle kunna lysa starkare än solen, se längre än örnen högt där uppe på sina breda vingar. Så länge det är du och jag, så kan vi dyka djupare i livet än den mest kunniga och lärda. För erfarenheter betyder inget här hos mig. Men som du förstår, så är jag ingenting utan dig. Så nu, när jag öppnat dörren åt dig, sträckt ut handen mot dig, måste jag fråga... Vågar du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy